Autor Wiadomość
Michalina
PostWysłany: Pią 20:33, 13 Lis 2009    Temat postu: Regulamin.

Zanim cokolwiek zrobisz, napiszesz czy cuś włączysz to lepiej ten post przeczytaj - do końca.

1. Jeśli tworzymy jakiś temat to sprawdzamy czy nie był założony inny o podobnej tematyce.
2. Nie obrażamy się.
3. Jeśli chcesz pogadać nie na temat to tylko w offtopie - po to to coś służy.
4. Nie używaj wulgaryzmów. Jeśli już to w mniejszym stopniu, bądź cenzurujesz kropką, albo jakimkolwiek innym znaczkiem.
5. Nie pisz jednowyrazowych postów typu aha, no, super, ja też, bądź zawierające jedną buźkę, aby nabić sobie posty. Jeśli przywitasz kogoś jednym słowem np. witaj, dostaniesz upomnienie.
6. Jeśli kogoś popierasz cytujesz i mówisz coś od siebie, nie piszemy czegoś takiego; No ja też popieram..
7. Nie duplikuj jednego posta.
8. Do reklam swoich for, blogów czy czegokolwiek innego służy dział Hydepark.
9. Sześć ostrzeżeń wylatujesz.
10. Jeden adres IP = jedno konto. Dwa konta z takim samym adresem IP będzie kasowane.
11. Moderatorzy są po to, aby edytować, poprawiać oraz upominać użytkowników. W najgorszym stopniu dawać ostrzeżenia.
12. Nie można pisać trawskiem, ani nowoczesnym pismem.
13. Nie można pisać dwóch postów pod rząd! Jeśli pragniesz, aby ktoś zobaczył Twój post to skopiuj treść, usuń post i napisz jeszcze raz.
14. Nie używaj Caps Locka. Chyba każdy potrafi przeczytać tekst, bez tego przycisku. Jeśli zależy Ci na większej liczbie adresatów, zaznacz czcionką pogrubioną.
15. Kolorów, rozmiarów dużych czcionek - używają admini/moderatorzy.
16. Maksymalne rozmiary emblematów to 135x300, a sygnatur 350x200, za większe będą wstawiane ostrzeżenia.
17. Jesteśmy wobec siebie tolerancyjni, wszyscy są równi i nie ma osób ważniejszych, nie stwarzamy tak zwanych grupek, nie wyzywamy innych, jeśli nie są tej samej wiary, rasy i tak dalej. Oczywiście, nie wszyscy muszą się kochać nawzajem.
18. Nie narzucamy nikomu własnego zdania, nawet jeśli Cię ciśnie, by to zrobić.
19. Jeśli chcesz zawrzeć współpracę, czyli reklamę forum musisz napisać w prywatnej wiadomości, na gg do jednego z adminów forum.
20. Przy wszelkich pracach muszą być podawane creditsy, czyli źródło, z którego pobraliśmy daną rzecz.
21. Owy regulamin może ulec zmianie w każdej chwili, więc proszę dopatrywać się zmian w temacie Co nowego?
22. Wszelkie pomyłki, skargi, zażalenia skierowane do administratorów i moderatorów prosimy kierować w temacie Administracja.

Każdy użytkownik forum zostanie powiadomiony o dodaniu/usunięciu punktów. Edycje postów tak jak błąd ortograficzny, stylistyczny, literówka itp. - nie są do tego zaliczane.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group